Spring i benen



En liten spontan fotografering i stadsträdgården fick det bli idag, vi hann iallafall innan alla löven blivigt bruna. Vi har försökt komma iväg några helgen men så har vi varit sjuka och det har regnat osv osv... så ja detta var nog sista chansen idag för oj vilken skillnad på lövens färger och hur mycket som sitter kvar på träden från hur det såg ut för bara en vecka sedan






 

#1 - - Anonym:

Ser jag rätt att Wilma inte har byxor, leggings eller strumpbyxor på sig? I slutet av oktober? Lite väl kallt i mitt tycke för ett litet barn..

Svar: Fast det är ju svårt för dig att avgöra, vi hade 11grader och strålande sol igår så vi passade på. Hade jag ansett att mitt barn inte klarade den outfiten 30-40min för en fotografering hade jag såklart haft andra kläder. (vår granna åkte motorcykel i kortbyxor och tshirt igår tex, så nog bjöd karlstad på fint väder igår) sen är ju Wilma såpass gammal så skulle hon frysa så säger hon såklart till!
Erina Tomasson

#2 - - Jonna:

Vilka fina kort!! Förresten, så där utan byxor skulle min son lätt kunna gå om det var 11 grader (tänkte på kommentaren ovan), eftersom han är väldigt varm av sig och sällan fryser.

Svar: Ja det är ju vi föräldrar som känner våra barn bäst, och man kunde ju hoppas att alla även förstod att jag tex aldrig skulle göra med flit så mitt barn behöver frysa. Tack snälla också för den fina kommentaren, vi blev väldigt nöjda med korten :)
Erina Tomasson

Upp