Vinn biljetter till BARNmässan i Karlstad 18-20mars

  Nästa helg 18-20mars är det äntligen dags för den stora BARNmässan här i Karlstad, då jag fått äran att vara vip-bloggare för mässan så har jag också fått möjlighet att tävla ut 10st inträdes biljetter värde 120kr/st. Ni är hela 5st som vinner 2st biljetter var. 

För att delta: 
1. Svara på frågan: Vilket år i ordningen anordnas BARNmässan i Karlstad?
 2. Gilla detta inlägg genom att klicka på hjärtat längst ner i detta inlägg 

(tävlar du via dator så trycker du på knappen där det står gilla)
 

Ni hittar svaret på frågan HÄR

Kom ihåg att skriva namn och mailadress i kommentaren så jag kan kontakta er som vinner.
Tävlingen avslutas nu på söndag 13:e mars 23.59. 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
De fem vinnarna är: Emma Segolsson, Line, Annika Tångring, Ehlin, Marita.
(kolla eran mail under dagen, idag tisdag 15:e)
 
 mars
Mässbild från förra årets BARNmässa. Foto: Tommy Andersson.
 
-byErina, BARNmässan, TÄVLINGAR | |
#1 - - Christina:

12:e året

#2 - - Karin Arvelius:

Det är 12e gången som Barnmässan anordnas :-)

Karin Arvelius
[email protected]

Önskar dig en fin dag!
//Karin

#3 - - mikael :

12:e året

#4 - - Anonym:

12 året 2016 ♡

#5 - - linnea:

12 året ♡

#6 - - Kristin W:

Det blir 12 året iår som de arrangeras 🌸🙏🏻

#7 - - Julia Andersson:

Barnmässan i Karlstad anordnas 12:e nu i 2016. Det skulle vore guld om jag vinner biljett. 😍 Önskar dig en underbar dag i fina vädret. Mvh Julia [email protected]

#8 - - Elin:

Tolfte året.
[email protected]

#9 - - Linn & Hugo:

Den 12e upplagan går av stapeln iår!

#10 - - Carolina Tannestål:

12:e gången 😃

#11 - - Pia Karlsson:

Mässan anordnas för 12e året nu 2016. [email protected]

#12 - - Anonym:

För 12:e året i rad har vi glädjen att kunna besöka barnmässan! Skulle vara såå kul att vinna biljetter då min son fyller 3-år under barnmässan och önskar sig att få träffa Mumin och Laban 💙 sen kanske vi även hittar massa fint till lillebror i magen 💙 *håller tummar o tår*
Mvh Maria
[email protected]

#13 - - Madeleine:

12:e året i rad nu 2016. Vore kanon o vinna biljetter o kunna gå med min dotter Wilma 😊 Ha en bra dag! [email protected]

#14 - - Sandra:

Det blir det 12:e året som barnmässan i Karlstad anordnas!😊👶
[email protected]

#15 - - Anonym:

12e gången i år som barnmässan i Karlstad anordnas.
[email protected]

#16 - - Linn:

Mässan ordnas för 12e gången i år! Och jag har sett att du varit med å bloggat om det förr, jag tror faktiskt att det var via dig som jag först hittade vilket datum barnmässan är. Det vore skoj att vinna biljetter dit!

#17 - - Sanna Söderberg:

Det är 12e året som barnmässan arrangeras :)

#18 - - Sanna Söderberg:

Det är 12e året som barnmässan arrangeras :)

#19 - - carolin:

Det är tolfte gången i år som barnmässan anordnas. 😊

#20 - - Ann-Christine Jansson :

Det är 12:e året 😊 [email protected] Jag hoppas på tur Mvh ♡ Ann-Christine Jansson

#21 - - Anonym:

1. Det blir 12:e året i år som barnmässan anordnas :)
2. Har gillat :)

[email protected]
Med vänlig hälsning
Ronja :)

#22 - - Caroline bengtsson:

12 år I år 2016 😍 hade varit grymt kul att se allt till dom små☺
[email protected]

#23 - - Caroline bengtsson:

12 år I år 2016 😍 hade varit grymt kul att se allt till dom små☺
[email protected]

#24 - - Caroline bengtsson:

12 år I år 2016 😍 hade varit grymt kul att se allt till dom små☺
[email protected]

#25 - - Angelica :

12:e året i år som det arrangeras ♥. Aldrig varit på det, men skulle gärna vilja gå då jag och min man fick nyheten att vi väntar vårt första barn♥.#gravidvecka10. Mail: [email protected]

#26 - - Anonym:

12 året,å hoppas få gå mä min 4 åringe son

#27 - - Anonym:

12 året,å hoppas få gå mä min 4 åringe son

#28 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#29 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#30 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#31 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#32 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#33 - - Anonym:

Katrin engh, hoppas få vinna å gå mä min son på 4 år

#34 - - Det anordnas för 12:e året 😊. Linda Myrin, [email protected]:

Det är 12:e året de anordnar det. Jag har gillat 😊
Linda Myrin
[email protected]

#35 - - Anonym:

Det är en lite kuggfråga. Förra året firade ni 10 års jubilemu. Men så isf blir det de 11år iår. Men räknar man så blir det 12 år. RoseMarie karnestål [email protected]

Svar: Nope, det var inget 10års jubileum förra året.
Erina Tomasson

#36 - - Anonym:

Det är en lite kuggfråga. Förra året firade ni 10 års jubilemu. Men så isf blir det de 11år iår. Men räknar man så blir det 12 år. RoseMarie karnestål [email protected]

#37 - - Milla :

Det är 12:e året det anordnas.☺ Vill gärna ta med min lilla familj dit! [email protected]

#38 - - Blivande sexbarnsmamma :

12 året!
Önskar att ta med mig min vän som väntar första barnet!

#39 - - Blivande sexbarnsmamma :

Det är 12:e året som barnmässan är!
Jag vill ta med min vän som väntar första barnet! [email protected]

#40 - - Erika :

12e året som barnmässan anordnas i Karlstad :) [email protected]

#41 - - Ronja :

12:e året i år som barnmässan anordnas :)

[email protected]

#42 - - Anonym:

12 året. Therese Jacobsson [email protected]

#43 - - Lina karlsson:

Det är 12:e året som barnmässan ordnas! Vore sköjj att gå en första gång då jag har både tid och en litten knodd! [email protected]

#44 - - Anonym:

År 12 👏👏👏 Med vänlig hälsning, Kristin Nilsson [email protected]

#45 - - Britt-Inger Nordqvist :

Barnmässan hålls för 12:e året. Jag skulle ta med mig maken och vår tös. Då vi väntar en liten till och det är 5 år sedan sist så har saker uppgraderats lite inom barnbranschen. Vi tänker en dag för både oss samt sen blivande storasystern.

#46 - - Louise:

Barnmässan anordnas för 12e gången i år ☺ Ha en fin dag!
Louise Olsen
[email protected]

#47 - - Louise:

Barnmässan anordnas för 12e gången i år. Ha en fin dag ☺
Louise Olsen
[email protected]

#48 - - Anonym:

Tolfte året! Helena Hahne mail: [email protected]

#49 - - HTTP://ehlinochbebis.blogg.se:

Det är för 12e året irad barnmässan öppnar portarna.

#50 - - Anonym:

12:e året i rad 😊 Gillar inlägget

#51 - - Michaela :

Det blir 12:e året som barnmässan hålls! Hoppas innerligen på lite tur ! Min lästa skulle älska att få gå !

#52 - - Moa Rydström:

12:e året😃

#53 - - Julia:

12 året. [email protected]

#54 - - Marie T:

Det är tolfte året som barnmässan anordnas. Håller tummarna och hoppas på vinst! ✊

#55 - - Anonym:

12e året.
Frida Nordh
[email protected]

#56 - - Sofia Hedström :

Det är den 12 året som denna fantastiska barnmässa anordnas 👌🏼🎈🎈

#57 - - Michaela C:

Det är 12:e gången i år barnmässan anordnas i Karlstad. Skulle va kul att vinna biljetter då jag väntar en liten sladdis just nu, så håller tummarna. [email protected]

#58 - - Anonym:

12:e året!! Anki

[email protected]

#59 - - Marita Östereng :

Det är tolfte året de anordnar mässan 🌸 hoppas så innerligt på vinst så jag får ta med mig Mollie dit 💕 [email protected]

#60 - - Marita Östereng :

Det är tolfte året de anordnar mässan 🌸 hoppas så innerligt på vinst så jag får ta med mig Mollie dit 💕 [email protected]

#61 - - Marie Tagesson :

För 12:e året i rad anordnas mässan! :)

#62 - - Mikaela:

Det är 12:e året det arrangeras😊 Håller mina tummar på vinst/ Mikaela Forsell, [email protected]

#63 - - Anonym:

För 12e gången 😀 [email protected] ✊🏼

#64 - - Linda Jönsson :

12:e året :)
[email protected]

#65 - - Anonym:

12e året . Håller mina tummar :)
[email protected]

#66 - - Jenny:

Det är tolfte gången som mässan anordnas i Karlstad! :) Hoppas på biljetter till mig och min dotter! 👍 // [email protected]

#67 - - melanie:

Det är 12:e året:-)

#68 - - Teresa Cheh:

Banmässan hålls för tolfte (12😍) gången i år. [email protected] 🍀

#69 - - Nathalie Johansson :

1. Det är 12:e året som BARNmässan anordnas.
Skulle vara kul o vinna, sonen vill träffa "muin" (mumin trollet). 2. Har gillat. 💜.
Så håller nu tummar o tår. ✊🍀


[email protected]
// Nathalie Johansson

#70 - - Anonym:

Det är 12:e gången den anordnas.
Linda Berg, [email protected]

#71 - - Anonym:

Det är 12:e gången den anordnas.
Linda Berg, [email protected]

#72 - - Anna:

12:e året :)

#73 - - Jenny :

Det är 12:e(!) året som mässan anordnas!
Jenny ([email protected]

#74 - - Charlotte I:

Tolfte året!
[email protected]

#75 - - Anonym:

12 året i år!

#76 - - Josefine:

12e året!

#77 - - Tess:

För tolfte gången :-)

#78 - - Tess:

Jag har problem med att få klick på hjärtat att fungera förresten...

#79 - - Line :

12 året 👌
[email protected]

#80 - - Johanna :

12:e året i rad!
Håller tummarna :)

#81 - - Joanna Karlsson:

Det är det 12 året som barnmässan blir anordnad i racketcenter i Karlstad, mail [email protected]
Joanna Karlsson

#82 - - Joanna Karlsson:

Det är det 12 året som barnmässan blir anordnad i racketcenter i Karlstad, mail [email protected]
Joanna Karlsson

#83 - - Joanna Karlsson:

Det är det 12 året som barnmässan blir anordnad i racketcenter i Karlstad, mail [email protected]
Joanna Karlsson

#84 - - Joanna Karlsson:

Det är det 12 året som barnmässan blir anordnad i racketcenter i Karlstad, mail [email protected]
Joanna Karlsson

#85 - - Annica Beda Nilsson:

svar: 12:e året :D

Gillar :D

#86 - - Nathalie:

Det är det 12:e året 👶🏼😍 Jag ska även dit detta år 😍😍 barnmässan 💜💜
[email protected]

#87 - - 12 e året :)<3 [email protected] / emelie :

12 året :)<3 [email protected] / emelie

#88 - - Terese:

Det är tolfte året! 😊

#89 - - Anonym:

12:e året :)

#90 - - Emilia :

12:e året :) [email protected]

#91 - - Ann-Sofie:

12:e året blir det nu!

#92 - - Åsa Nilsson:

Barnmässan anordnas för 12 året i rad nu. Vi har varit där de allra flesta gångerna så visst vore det lycka om vi vann biljetter i år.
Från att lillan låg i magen till att hon nu är en stor tjej, men barnmässan har ju allt för barn i alla åldrar.
[email protected]

#93 - - Annsofi:

12 året :-)
Hoppas vinna biljetter så jag kan bjuda med min dotter och barnbarn

[email protected]

#94 - - Christina:

12:e gången.

#95 - - Caroline:

Barnmässan anordnas för 12:e gången i år 😊 Håller tummarna! /Caroline [email protected]

#96 - - Emma:

12e året 👍 första ggn ja kommer att gå. I år har ja faktiskt tagit semester för att kunna gå :) väntar mitt tredje barn nu så det kanske är dax att komma iväg & se va de har att erbjuda. :)

#97 - - Emma segolsson :

12e året 👍

#98 - - Anonym:

12 året ! [email protected]
Mvh Therese

#99 - - Anonym:

12 året ! [email protected]
Mvh Therese

#100 - - Annika Tångring :

I år är det 12 året som det anordnas :) Annika/ [email protected]

#101 - - Anonym:

12:e året! Hade varit supermysigt att få ta med mina två barn på detta.
[email protected]

#102 - - Amanda:

Svar: Det 12 året! :D

#103 - - Sarah Johansson :

12 gången det anordnas i Karlstad 😊 håller tummarna ✊ [email protected]

#104 - - Sarah Johansson :

12 gången det anordnas i Karlstad 😊 håller tummarna ✊ [email protected]

#105 - - Zara:

12:e året. Håller tummarna!

#106 - - Zara:

12:e året. Håller tummarna!

Upp