Shopping till mamma

Dagen har gått i shoppandets tecken, hel dag på bergvik utan barn. Bara strosat runt och shoppat loss i 6 timmar.  Massa nytt till barnen och jag själv fick mig en ny väska och nya helt underbart vackra skor. 

Väska: H&M 399kr - Skor: Skopunkten 249kr

-byErina, Shopping | |
#1 - - Sarah:

Jag har sett i din blogg att du gillar newbie en heldel ;) Hur skulle du säga att storlekarna är, mindre än vanligt eller "normala"..? Funderar på att köpa byxdressen i present till en på cirka 12 kg och 80 cm, men den ska passa i sommar...

Svar: Ah jag älskar newbie :) storleks mässigt är dom väldigt normala eller såfall mer åt det mindre hållet iallafall på byxor. Det är inte som H&M tex där man köper så är det jämt för stort utan köper man newbie så är barnet 80cm sitter storlek 80 jätte bra. Men just byxdressar gör ju inget om dom är lite större så jag hade helt klart gått på storlek 86 :)
Erina Tomasson

#2 - - Therése:

Sökte på #pseudotvillingar på instagram och det var i princip bara dina bilder som dök upp. Så jag har kikat lite och hamnade här på bloggen. Brukar inte kommentera, men det här var så weird. Jag har också pseudotvillingar. En pojke född i slutet på nov -11 och en dotter född i slutet på jan -13. Jag fyllde själv 27 här i mars. Vi startade inskolningen i förra veckan och båda var magsjuka nu i helgen. Och älskar att machta barnens kläder. ;-) Kanske inte så ovanligt.
Jättefina bilder på barn och hem. =)

Svar: Men oj haha låter som du kanske är min dolda tvilling 😘
Erina Tomasson

#3 - - Carin:

Hej! Jättefina skor, har själv beställt sånna! Hur är de i storleken? Är de sköna att gå i?

#4 - - Carin:

Hej! Jättefina skor, har själv beställt sånna! Hur är de i storleken? Är de sköna att gå i?

Svar: Jag tycker dom va lite stora, absolut inte små iallafall. Hade behövt en storlek mindre än vad jag brukar ha fast det fanns inte
Erina Tomasson

Upp