Erinas Julkalender 2014 - Lucka 24


Julafton idag och dagens lucka bjuder på hela 3 saker till EN vinnare. Vinnaren får välja en valfri hissgardin, en valfri bordslampa och valfria 3pack boxar (gäller de modeller och färger som syns på bild) Allt detta från Kids Concept som står för dagens lucka. Värdet på detta paket ligger på ca 800:-


FÖR ATT DELTA:
- Lämna en kommentar till detta inlägg och glöm inte fylla i ditt namn och e-post adress. 
- Har du blogg eller instagram skriv gärna med det så jag kan länka till vinnaren. (inget måste dock)
- Skriv gärna vilken färg som önskas, rosa, blå eller grön 

Ni kan delta fram till 23:59 imorgon, vinnaren presenteras i detta inlägg på fredag och kommer kontaktas på mail. 
GOD JUL OCH LYCKA TILL ÖNSKAR ERINA OCH KIDS CONCEPT

 
Julkalender 2014 | blogg julkalender, julkalender, julkalender 2014 | |
#1 - - Caroline:

Vilken perfekt julklapp det hade varit till min lilla kille 💙
på instagram: carolinebjornkvist

#2 - - Linn Holm :

Önskar blått!! 😍

Instagram - linneli

#3 - - Malin:

Har två små tjejer här hemma som älskar rosa så önskar mig såklart rosa kids concept inredning till deras rum!! 😍
GOD JUL 🎅✨
Insta: maliiin111

#4 - - Caroline:

Hade blivit glad för det blå💙 god jul 🎅🎄🎅

#5 - - Madeleine w:

Detta skulle bli perfekt julklapp till mina flickor!
Madeleinesliv på instagram
Rosa färg önskas :)

#6 - - Laura Bjur:

🎅 Grönt eller blått skulle mer än gärna få flytta hen hos oss 💙💚 Hoppas hoppas! ✊
God Jul!
Instagram: Laurabjur

#7 - - Madeleine :

Temat får bli blå
då vår tös det ska få
bilar, bollar och blått
det tycker hon är flott

#8 - - Marlene Forsman:

Det rosa setet önskas!

@macfors

#9 - - Marie :

Önskar det Blå💙till min Prins✊
Instagram: marieahlsen

#10 - - Emelie:

Önskar det gröna! Älskar ugglor och vår fina Axel älskar fåglar 😍 Håller tummarna 👍

Instagram emsagums

#11 - - Kristin Johansson :

Åh nu håller jag verkligen tummarna för sista luckan! :)
Instagram kennykrissy

#12 - - Sandra och Elsa:

Rosa!😍 Passar perfekt i dotterns rum. God jul🎅

#13 - - Caroline:

Rosa rosa rosa! 💗

God Jul! ✨

Instagram: svenssoncarro

#14 - - My:

Åh, vår lilla tjej har varken gardiner eller nån bordslampa på sitt rum så detta skulle ju vara perfekt! Rosa skulle det bli.

#15 - - Sanna:

Här hemma håller vi tummarna för att vinna denna fina vinst :) om turen står på vår sida önskar vi vinna ett set i blått :)

#16 - - Sarah:

Önskar vinna det blåa paketet :)

#17 - - Caroline Eklöf:

Önskar vinna detta set från kids concept. Har några andra saker från dom och är helt såld på deras saker. Skulle vara jätteroligt om jag vann så man kunde matcha min sons rum lite till.

Instagram:Bubban86

#18 - - Anette :

Önskar det blå, skulle bli fint att ha i rummet som blir Lillemans.
Insta : nettis74

#19 - - Elin:

Ååh!! Värsta bästa luckan!
Önskar vinna ett fint rosa set till min lilla prinsessa! ♡

@jagochmitthjarta på instagram :)

#20 - - Jenni:

Åh vi är gärna med och tävlar, det rosa önskar jag få till min dotter. Håller alla tummarna nu inför sista luckan.

#21 - - Linn Molle :

Åhh jag hade så gärna vilja vinna de blå till mina söner 🙏

#22 - - Therese:

God jul! 🎅🎄Det blå hade varit en perfekt julklapp till min son😍

Instagram: twowingstofly

#23 - - Zannah:

Hoppas på vinst! :)
Instagram : Lovesmamma88

#24 - - Annica L:

Vore perfekt! Tänk att äntligen få upp en gardin i dotterns rum.

#25 - - Zannah:

Hoppas på vinst. Det blåa! 😗
Instagram: Lovesmamma88

#26 - - Patricia:

Ååh är gärna med och tävlar om detta fina pris. Önskar vinna ett set i rosa till min fina dotter som blir 8 månader på julafton :)

#27 - - Malin Breitkreuz:

Jag vill gärna vara med o tävla om detta😃
Instagram; malinbreitkreuz

God Jul!🎅

#28 - - Angelica Andersson :

Jag skulle bli så glad att vinna det rosa paketet till Wilmas barnrum som nu ska inredas, hoppas så himla mycket på denna super fina vinst!! 😊

#29 - - Josefin:

Detta fina set ifrån kids concept skulle lätt vara perfekt på varenda sätt. Sonens rum är nästan alldeles tomt, idéerna vad som där inne ska vara är så dåliga så kanske detta fina set kan göra de lätt att rummet fint göra. För mig är det viktigt att lill pojken i sitt rum ska trivas och med grejer från kids concept är jag säker på att han kommer trivas lätt :) hamnar vinsten hos oss vill sonen gärna ha blått.
Instagram: jimjosefin

#30 - - Anonym:

Har en flicka här hemma som fyller två år i januari, precis som Wilma, så vi hoppas på ett rosa set. ☺️

#31 - - Marie Ångström :

Hoppas på att vinna detta fantastiska pris i rosa ✊

#32 - - Paulina:

Glömde precis skriva namn så skriver igen...
Har en flicka här hemma som fyller två år i januari, precis som Wilma, så vi hoppas på ett rosa set. ☺️

#33 - - Karin Antonsson :

Det blå till sonens nya rum hade blivit sååå fint! Håller tummarna!!

#34 - - Deni Mårdvall:

Paniiikkk mode on! Vi har inte köp någon julklapp till lillan. Hoppas att vinna den här så julen är räddad. Ibland kan man bara drömma och kämpa men man vet aldrig kanske vår tur nu att få den hem.
[email protected]

#35 - - Sara Larsson:

Önskar verkligen att vinna det rosa. Skulle bli så fint i Mollys rum. 🙏

saralaaarsson @ instagram

#36 - - Caroline:

Vi önskar vinna ett grönt set, till våran Thor som blir 7 månader idag på självaste julafton ❤️

#37 - - Bella Röstlund (instagram: Pysselpalatset):

En fin gåva från kids Concept
Skulle göra Gullans hörna komplett
Med lampa, gardin och 3 boxar små
Skulle Hon skina upp med ett smile som få
Och rosa kulör
Är hennes favör! ☺️

#38 - - Elin:

Skulle va en perfekt rosa julklapp till dottern som ska få rosa tapeter med vita stjärnor på i hennes första rum! :) Hoppas hoppas!!

Instagram @zoetangel

#39 - - Vanessa Berntsson almeida:

Skulle så gärna vilja vinna detta. Gärna blå eller rosa skulle jag vilja vinna då jag har nerös och två pojkar. Skulle jag vinna så får du välja vilken färg det blir. Håller tummarna, god jul 😊

#40 - - Veronica:

Jag har två små tjejer här hemma som båda ska få nya rum nu under julledigheten. Lilltjejen ska få sitt första alldeles egna rum, därför skulle denna vinst passa som handen i handsken 😊 Önskar vinna i rosa då rummet kommer gå i rosa ☺

#41 - - Melinda:

Jag skulle gärna vilja vinna det blåa åt min son. Han ska få eget rum i slutet av februari, så det skulle sitta super med lite fin inredning! 😊

#42 - - Mathilda Eriksson:

Hade varit perfekt efter en flytt oxh syskonen som fått eget större rum 👍😍
Instagram: @almawilmer

#43 - - Johanna:

Inför flytt håller vi nu tummar och tår för ett grönt kit att få inreda lillebrors kommande rum med.

#44 - - Karin Burns:

Jag vill vinna grönt för det är så härlig färg! Instagram:tillkarin

#45 - - Angelica:

Jag skulle vilja vinna det rosa åt min dotter :) God jul till er!!
Instagram: angelicaericson

#46 - - Amanda Gyllenäng :

Är med och tävlar om det rosa sättet till min lilla systerdotter som ska ha eget rum! :)

#47 - - Sylvia :

Är med och tävlar till sonens rum som är färdigbyggt om ett par dagar. Blå el grön färg.

#48 - - Jennie R:

Det blåa setet hade varit en helt fantastisk start på det blivande barnrummet till vår ofödde lille kille!

#49 - - Mikaela Hansson:

Åh detta skulle jag verkligen vilja vinna :) vi har precis blivit klara med målningen av skrållans rum och nu ska vi inreda och jag älskar kids concept. Vill göra ha allt i rosa :)

Min instagram är mikaelaotilda :) kramar

#50 - - Ida Starkenberg :

Det rosa "paketet" skulle passa perfekt till dottern och mig, ny lägenhet vi snart har men ingen inredning har. Skulle vara kul med lite nytt att fylla allt det tomma ❤️ God jul till dig och din familj!

Instagram: idastarkenberg

#51 - - Mikaela Hansson:

Oj min mail kom inte med [email protected]

#52 - - Sandra - mamma till Alessandro :

Jag har redan hela uppsättningen i blått i sonens rum och är så nöjd med det. Nu provar jag om jag har turen att vinna en uppsättning i rosa till mitt gudbarn Almas rum, hon behöver lite nytt i sitt rum och förvaring behöver hon verkligen för hennes rum är ett kaos, men med lite nya saker så hopppas jag att hon blir motiverad till att ha ordning. Instagram @sandra_lundqvist blogg: www.sandral.vimedbarn.se

#53 - - Therese :

Snart måste storebror dela med sig av rummet sitt,
tänkte att det nog med lite nya grejer lite enklare blitt.
Bror och syster får snart sova med varandra nära,
och storebror kommer säkerligen en massa hyss henne lära.
Önskar grönt. Instagram : @mrstorsboda

#54 - - Jessika:

Vår efterlängtade pojke kommer till oss om 3 veckor och hans rum är inte färdigt.. hade helt klart underlättat att få vinna det här!! ;) Blått är fint ;)

#55 - - Mio Johansson :

Så vårigt o flott, precis vad som behövs efter en trött jul! Perfekt i tjejans rum... Lovely grön färg så klart!!
Tummar o tår att vi detta gardinpaket vi får till vår <3

#56 - - Sofia :

Min son Olle hade blivit glad som en stolle, om han dessa i blått av dig hade fått!!:)

Instagram- fiager

God jul och tack för en superbra blogg!!!!!🎈😚

#57 - - Elin:

Åh, vilken underbar lucka! Jag är definitivt med och tävlar om saker i blått till min busunge! :)

#58 - - Jenny:

Snart ska minstingen få eget rum
Och som förälder får man inte vara dum
Så för att hon ska sova lugnt och skönt
Vi väljer fina färgen grönt

@onomakdesign

#59 - - Michelle :

Jag skulle vilja vinna det blå :)

#60 - - Linda:

Perfekt (rums)inflyttningspresent till min lilla flicka ☺️

#61 - - Linda:

De rosa såklart! Det matchar perfekt! (Glömde skriva de)

#62 - - Queenie :

Pink Pink pink!!! 💕 vi är med och tävlar och hoppas verkligen att vi vinner 😍

#63 - - Jenny Olsson:

Rosa Rosa och Rosa! Lillasyster vill ha allt i rosa ( det är mamma som är galen i rosa)
God Jul!

#64 - - Jenny Olsson:

Jennyorust på instagram!

#65 - - Caroline Nilsson:

Snart ett eget rum till min lilla,
det gröna han dit vinna skulle gilla.
En gardin till fönstret naket,
samt en lampa (OBS! inte till taket)
Även några boxar att förvara i,
OJ vad glad han skulle bli!

#66 - - Lotta:

Önskar rosa 😍
Insta: lottaeb

#67 - - Helene Karlsson :

Jag är med och tävlar om det rosa! :) skulle passa så bra i min dotters rum. Håller tummarna. Instagram : karlssonhelene

#68 - - Frida:

Blå:)

#69 - - Jeanette:

Min prinsessa snart eget rum ska få
Självklart med Kids Konceptinredning då
Hon förtjänar endast det finaste
För hon är mammas underbaraste
Håller nu tummarna att du väljer oss Erina
Och önskar en God Jul med käraste dina
(Att rimma är inte min grej men tanken är god iallafall 😊) 💕🎀💕

#70 - - Hannah:

Vill gärna vinna den rosa!

#71 - - Jenny :

Är med och hoppas på en grön skön vinst! Jennybouse på Instagram

#72 - - Sophie:

Om jag skulle vinna önskar jag rosa 😊

#73 - - Emelie och Leia:

Hoppas på att vinna i rosa el grönt till leias rum så vi äntligen kan göra i ordning.
Instagram : goranssonemelie

#74 - - Emelie:

Önskar vinna det gröna 😄💚

#75 - - emelie wikefors:

Hade blivit så glad för dessa saker i rosa : )

#76 - - Emilia:

Önskar vinna det blå till vår lillsparv ❤️✨👌

#77 - - Tomas :

Vår son skulle bli så glad för ett blått set (vi föräldrar) :))

#78 - - Frida:

Jag och lilla Ella önskar detta i rosa 😍😍

Instagram fridahansson87

#79 - - Lisa Dahlberg :

Om jag vinner så skulle jag välja blått! Ska fixa sonens rum och det är så roligt (men dyrt) så att vinna dom här fina sakerna skulle verkligen vara kul :)

#80 - - emma:

På rim jag suger men hoppas detta duger. För detta fina set vill jag gärna få fira att det i min prinsessas rum får skina. Rosa är den färgen som önskas i det lilla rum där det ska drömmas.

Insta: alvaochjacobsmamma

#81 - - Marita :

Om jag vann skulle jag ge mitt barnbarn det blå setet. Jättefina detaljer!

#82 - - Hanna Nystrand (hannarebeccanystrand på instagram):

Ååååh! Hoppas så innerligt på rosa inredning från ett av mina favoritmärken! Kram Hanna

#83 - - Marielle:

Hoppas turen är med mig och att det gröna setet får flytta hem till oss :)

God jul! Hoppas ni får en mysig dag.

#84 - - Jane:

Önskar på denna dag som julafton är vinna, färgen spelar faktisk mindre roll då vi tvillingflickor och pojke ha.
Insta. [email protected]

#85 - - Carro:

Hade velat vinna det blåa setet till mina barns rum :)
God Jul och ha en toppendag :)

Instagram : Mamma_carro

#86 - - Sandra-mamma till Milla & Molly:

Ååå, vilken lucka idag! Jag hoppas få vinna ett grönt paket åt min äldsta dotter. Hon vill ha mer grönt i sitt rum så det här skulle bli perfekt! :)
Jag heter @surrovich på Instagram.

#87 - - Teresa Cheh:

Din julkalender har varit otroligt bra. Fast jag inte har vunnit något så har jag älskat den. Och din blogg är jätte fin.

Om jag nu vinner denna luckan så önskar jag mig paketer i rosa till lilla Tiffany. Det blir en perfekt början till hennes framtida rum.
God jul Erina

Instagram:teresacheh

#88 - - Maria Karlsson:

Vilket härligt avslut på en underbar julkalender (vill även passa på att tacka för spänningen när man varje dag klickar in här!)

Är en söt liten bebis påväg i familjen och självklart vill jag skämma bort denne person lite extra redan nu. Önskar i blått som är i min egen favoritfärg och som jag tycker passar till allt :D

kram, Maria

#89 - - Emelie Bing :

Oh vi hoppas innerligt på att vinna, 😍 med och tävlar! God jul Erina 💜 @emeliebing

#90 - - Linda:

Skulle vara perfekt till Ms ny rustade men tomma ekande sovrum:) önskar i rosa. GodJul❤

#91 - - Jossan B:

Åhh! Älskar Kids concept så vill gärna vinna detta i rosa till lillasysters rum som vi visst aldrig verkar få ordning på :-/ Hoppashoppas!!

#92 - - Susanne bengtsson:

Skulle jag vinna så skulle jag välja det rosa setet till våran dotter som nyligen fått sitt rum renoverat och det fortfarande saknas lite små grejer..

#93 - - Caroline:

Åh vill vinna detta i rosa till min dotter 😊

#94 - - Caroline:

Åh vill vinna detta i rosa till min dotter 😊

#95 - - Jenniferleander.vimedbarn.se :

Till en uggletokig mamma skulle ett set från kids concept till pojken en så himla rolig present vara. Han brås på sin mor och det gör släkten likaså. Så nu hoppas vi på vinst av allt det gröna till vårt hem.

Han ska snart få flytta in i eget rum och jag älskar kids concepts saker lika mycket som du. Så nu hoppas vi på vinst i hela familjen.

#96 - - Camilla:

Vill gärna vara med och vinna den blå:)

#97 - - carolin :

Åh är med och tävlar 😍
nu när vi har flyttat till hus och barnens rum ska inredas hade detta i blått varit så flott i mitten pojkens rum ♡

#98 - - carolin :

Åh är med och tävlar 😍
nu när vi har flyttat till hus och barnens rum ska inredas hade detta i blått varit så flott i mitten pojkens rum ♡

#99 - - Anna H:

Skulle passa bra nu när vi just gjort färdigt lillans rum och det ska börja inredas. Grönt ät skönt så den håller vi tummarna för :)

#100 - - Lina Sällberg :

Det här vore verkligen drömvinsten för mig som helt har förälskat mig i Kids Concepts gröna serie sedan första gången jag såg grejerna i en butik i tidig graviditet, helt främmande för hur enorm den här bebisvärlden är! Jag följer såklart båda på instagram under namnet sallberglina och vill självklart delta i tävlingen. God jul önskar jag dig och din familj och tackar för en jätterolig adventskalender. ❤

#101 - - Lisa:

Jag skulle gärna vilja vinna det gröna setet till pojkarnas lekrum! :D

#102 - - Maria Nilsson :

Jag skulle bli så glad om jag vann det gröna paketet åt min sons rum :) God jul!

Insta: mianilssons

#103 - - Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo:

Detta skulle jag absolut vilja vinna till min Ebba, hon har ett litet rum som är väldigt svårt och möblera och ordna o med detta hade vi kunnat piffa till det lite iallfall. Kram

#104 - - Camilla:

Ett rosa till dottern vore en kul jul:)

#105 - - Madeleine Svensson:

Älskar Kids Concept och håller tummarna för det rosa. Det skulle passa perfekt i dotterns rum som går åt rosa och vitt. Skulle behöva byta ut både gardinen och fönsterlampan så håller mina tummar lite extra hårt :)

#106 - - Anna Sixtensson:

Jag är gärna med! Önskar vinna paketet i blått.

#107 - - Alexandra:

Åh vilken fin vinst! Är självklart med och tävlar. Önskar mig färgen blått till min lilla kille på två år och hoppas på vinst <3 God jul!

#108 - - Alexandra:

Åh vilken fin vinst! Är självklart med och tävlar. Önskar mig färgen blått till min lilla kille på två år och hoppas på vinst <3 God jul!

#109 - - Alexandra:

Åh vilken fin vinst! Är självklart med och tävlar. Önskar mig färgen blått till min lilla kille på två år och hoppas på vinst <3 God jul på dig och familjen!

#110 - - Alexandra:

Oj såg nu att det lyckats skickas iväg tre gånger självklart inte meningen :-)

#111 - - Alisa - Mamma till Nathan!:

Åh! Är jätte gärna med & tävlar åt min son! Blåa skulle matcha hans rum perfekt!

#112 - - Marlene:

Ett blått sett skulle passa så bra här.

#113 - - Veronica:

Detta vill jag mer än gärna vinna till min dotters rum :)
Får dottern själv välja blir det självklart rosa..
God jul!
Instagram: veronicaasvensson

#114 - - Johanna :

Jag håller tummarna för att jag vinner det gröna till min dotters lekrum. Jag heter @joherman89 på instagram 😊

#115 - - Joanna Wåhlin :

Håller alla tummar för det rosa paketet!
Som jag älskar Kids koncept, men som student räcker inte pengarna till :( hoppas vinna detta till mitt (och lillans) drömbarnrum fullt med Kids koncept :)

#116 - - Nina och Alfons:

Klart jag måste tävla om denna fina vinst så här på julaftons morgon!!! Vi håller tummarna för blått! Vi har en hel del från kids concept i Alfons rum och det är ett av våra favvo märken så det hade varit underbart med en sån fin vinst på självaste julafton!! GOD JUL och kram! 💙

#117 - - Joanna Wåhlin :

Håller alla tummar för det rosa paketet!
Som jag älskar Kids koncept, men som student räcker inte pengarna till :( hoppas vinna detta till mitt (och lillans) drömbarnrum fullt med Kids koncept :)

#118 - - Petra:

Detta set skulle passa perfekt i min lilla dotters rum! Den rosa färgen skulle bli super!

Hoppas hoppas min lilla tjej vinner detta :)

#119 - - Malin Sjögren :

@milissan på instagram önskar vinna det rosa setet, till våren dottern äntligen ska få ett eget rum då vi flyttat till större och var är då bättre som start på inredningen än detta

#120 - - Malin Sjögren :

@milissan på instagram önskar vinna det rosa setet, till våren dottern äntligen ska få ett eget rum då vi flyttat till större och var är då bättre som start på inredningen än detta

#121 - - Mathilda:

[email protected]
Instagram: mcavallin
Vilken fin gåva till vår son, Som i blått vore flått om vi fått 😊

#122 - - Helena Rahlenius:

Wow vilken lucka!
Om jag vinner skulle jag välja blå :)
God jul !

#123 - - Debbie- mamma till 3 prinsar:

Åh, vilken perfekt vinst detta vore! Vi flyttar om ett par veckor och stora sonen, 5 år ska äntligen få eget rum, han vill inreda allt i grönt för det är hans favoritfärg! Han skulle verkligen bli världens lyckligaste om vi lyckades snygga till hans rum med allt detta från Kids Concept!

#124 - - Bianca o William:

Ho ho ho! God jul! William önskar sig den blåa serien! Sååå fina! :-) <3

#125 - - Annika H:

Vilken fantastisk fin vinst! Vill jäkligt gärna vinna det blåa paketet till min lilla son ♡

#126 - - Annika H:

Vilken fantastisk fin vinst! Vill jäkligt gärna vinna det blåa paketet till min lilla son ♡

#127 - - Therese Eriksson:

Rosa skulle passa perfekt till flickornas rum som nu håller på och renoveras !

#128 - - Hanna Bergesen:

Hoppas verkligen på vinst!! 😍 en blandning av rosa å grönt skulle jag vilja vinna då jag har både en son och dotter 😘

#129 - - Hanna Bergesen:

Hoppas verkligen på vinst!! 😍 en blandning av rosa å grönt skulle jag vilja vinna då jag har både en son och dotter 😘

#130 - - Emma:

Önskar mig rosa till dottern nu när hon ska få eget rum
Instagram duffy_eme

#131 - - Catharina :

Detta skulle passa perfekt hemma hos mina två små som nyss fått eget rum. Ett sett i grönt önskas 😍

#132 - - Erika Dahlberg :

Skulle så gärna vilja vinna ett blått Set till lillebror som anländer i slutet på januari, :) Eriikapiika på Instagram :)

#133 - - Erika Dahlberg :

Skulle så gärna vilja vinna ett blått Set till lillebror som anländer i slutet på januari, :) Eriikapiika på Instagram :)

#134 - - Anna collvin:

Wow vilket härlig lucka 24 ☺️
Vinner jag vill jag ha färgen grön till min Ellen
Min IG är ancov

#135 - - Johanna Strand :

Jag skulle vilja vinna det gröna setet till min son som snart ska få eget rum.

#136 - - Jenny sundell :

Jag skulle bli såå glad om vi vann! Vi flyttar den sista januari och det gröna setet skulle verkligen passa perfekt på min tjejs rum ❤️

Min instagram är jennysundell

God jul!!

#137 - - Lina :

Åh det rosa hade vart underbart! 😍 fantastisk avslutning på kalendern! Insta: lina_s_berggren

#138 - - Yasmine :

Önskar det blå! :)
@yasber

#139 - - Lillemor :

Vore absolut bästa nyårs klappen till Min Lille Prinsessa 😍 Hoppas hoppas ☺

#140 - - Sara a:

Vilken fin vinst. 😊 jag hade gärna vunnit detta paket i grönt till min lilla tjej här hemma. Det hade passat så bra på hennes rum.

#141 - - maria:

Denna vinst hade varit perfekt till min lilla Leyias rum som aldrig lyckas blir klart. Kids Concept är en klar favorit och går hem i alla lägen. Ett rosa set hade varit årets bästa julklapp!

#142 - - maria:

Denna vinst hade varit perfekt till min lilla Leyias rum som aldrig lyckas blir klart. Kids Concept är en klar favorit och går hem i alla lägen. Ett rosa set hade varit årets bästa julklapp!

Min ig är diixiie.

God jul!

#143 - - Denise:

Ny inflyttade till hus och dottern skulle behöva lite uppdatering på i sitt nya rum, vore inte helt fel med en vinst ;)

#144 - - Denise:

Ny inflyttade till hus och dottern skulle behöva lite uppdatering på i sitt nya rum, vore inte helt fel med en vinst ;)

#145 - - Jennifer :

Önskar vinna rosa till min dotter.

Jennifermadeleine_ på instagram

#146 - - sabina:

Hade velat vinna det rosa :)
ins sabbe1986

#147 - - Johanna:

Slutar på topp! Vilken härlig lucka! Jag skulle bli så glad för det rosa setet, vet en som skulle bli riktigt glad... :-)

Önskar dig en fin jul och tack för en rolig kalender!

PS. Två understreck i min mail.

#148 - - Johanna:

Slutar på topp! Vilken härlig lucka! Jag skulle bli så glad för det rosa setet, vet en som skulle bli riktigt glad... :-)

Önskar dig en fin jul och tack för en rolig kalender!

PS. Två understreck i min mail.

#149 - - Sara karlsson:

Med och tävlar definitivt! Skulle vara perfekt och vinna lite inredning till den blivande barnkammaren till mitt första barn. Hade velat vinna den blå färgen. God jul och gott nytt år🎅🎄 instagram: Sara.mk.k

#150 - - Nina Kops:

Åhhh jag som bäst håller på att ge min dotter en välbehövlig makeover i sitt rum, så denna vinst skulle vara helt fantastiskt då hon önskar sig ett riktigt prinsessrum i rosa.
Så rosa är den färg jag önskar om jag vinner! 😀🙏
Heter på instagram: ninakops

#151 - - Jenny Sjöberg:

Önskar rosa!

#152 - - Olina:

Åh!! Detta skulle bli perfekt till vår yngsta dotterns rum då vi ska fixa i ordning hennes men vi vet inte hur vi ska göra så med lite inspiration så får vi nog fart på detta. Hon önskar sig det gröna setet...
Vi håller alla tummar att vi vinner detta, det skulle behövas verkligen av hela våra hjärtan!!!

Instagram Olinalindgren

#153 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

Älskar Kids Concept. Jag skulle vilja vinna det hela i blått. Vi håller på och fixar i sonens rum och det är grönt så då passar blått fint till.

Jag hoppas på tur och har tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/24/lucka-24-hos-erina-2512/

#154 - - Nathalie. R:

håller på att inreda pojkarnas rum så smått, så blått hade varit suveränt att vinna. :)

#155 - - Jonas Nordlander:

Önskar vinna det rosa settet till min hjärtsjuka dotter! både hon och mamman skulle bli superglada :)

#156 - - Anonym:

Ohh vilken fin vinst :) Jag är mer än gärna med. En toppen vinst i 1 års present till min systerson. Jag önskar färgen blå :)

#157 - - Maria W:

Jag vill gärna delta och vinner jag så önskar sig Charlie klappar i blått!

#158 - - Linda:

Önskar vinna rosa! Insta: gotenmark
Vilken fantastiskt bra julkalender du haft! Härligt!! 😄👏👏 hoppas du får en riktigt bra jul! ❤️

#159 - - isabell.r:

De gröna settet skulle va underbart! Mvh isabell God jul!🌲🎄🎀🎁

#160 - - Josefine:

BLÅ hade uppskattats här hemma! :) God jul!!

#161 - - Henrietta:

Här hade vi så gärna velat vinna den rosa inredningen! Min lilla tjej har inget eget rum ännu och detta hade varit en perfekt start😍

Instagram: henrietta_84

#162 - - Ulrica Mickelsson:

Älskar💕 hoppas hoppas✊ funderar om de vore större chans med rim, men just nu är jag bara salig av alla vackra ting😍🎅✊💖

#163 - - sandra:

önskar sig blått

#164 - - FRIDA MALMGREN:

Jag är med & tävlar om denna fantastiska vinsten! Rosa hade min lilla tjej blivit glad för!! ❤️❤️❤️

#165 - - Anonym:

Detta set vore något att ha, sonen skulle om detta tycka så bra, vilken färg kan det tänkas va? Något blått ja det är flått, passar oss gott! ☺️ hoppas nu på julafton ha tur, kanske även slippa se några djur, tomten hem till oss komma, med detta i efterskott vi kanske sen ha! 😘 god jul!

Mail: [email protected]
Instagram: mammatillfabian

#166 - - Heidi:

Jag är gärna med o tävlar om en hissgardin,
Den gröna skulle i min sons rum vara fin!

God jul Erina och tack för en riktigt fin julkalender!

#167 - - Nina Lundberg:

Önskar vinna blå :)

#168 - - Heidi:

Jag är gärna med o tävlar om en hissgardin,
En grön skulle i min sons rum vara fin!

God jul Erina och tack för en fin julkalender!

Insta: frukotten

#169 - - Christine Carlström:

Åh så fint med en blå gardin till sonens rum!

#170 - - Jennie:

Ett blått set till lillemans rum

#171 - - Jennie:

Ett blått set till lillemans rum

#172 - - Irene Eliasson:

Lycklig den som allt detta från Kids Concept får,
det är knappt så att jag detta förstår!
Gardin, boxar, lampa och ännu mer,
om ett julmirakel nu jag ber!
Men ingen kan påverka ödets lott,
men kanske är det jag som denna gången turen fått!!
instagram ireeli
God Jul och Gott Nytt År!

#173 - - Linda Nordh:

Dottern önskar så att det rosa ersätta
Tänk om jag kunde för henne berätta
Att vi vunnit ett kit som är vackert grönt
Åh, vad hon skulle i rummet sova skönt

#174 - - Linda Nordh:

Dottern önskar så att det rosa ersätta
Tänk om jag kunde för henne berätta
Att vi vunnit ett kit som är vackert grönt
Åh, vad hon skulle i rummet sova skönt

#175 - - Elin. Mamma till Elton:

Åh, vilken fin vinst! Klart man vill vara med och tävla. Önskar att vinna det blåa setet till sonens rum!

#176 - - luckysafir:

rosa är det som gäller!

#177 - - Josefin :

Önskar vinna det rosa till min lilla tjej som snart blir 2 år :) Håller tummarna

#178 - - Emelie Holmberg:

Dagens lucka är som gjord för mig kan jag tycka..
Med nytt hus på gång kommer jag brista ut i glädjesång, om jag denna lucka kammar hem. Ja herregud det vore verkligen bienn.

God Jul fina Erina m familj.

Instagram: Emeliiij

#179 - - Emelie :

Blå eller rosa ♡

#180 - - Maria Pettersson :

mia_misen på instagram ☺

Med allt detta från kids concept skulle min dotters rum bli komplett.
Detta i rosa skulle få dotter att gråta, av lycka för att äntligen kunna smycka.
Att hon älskar rosa kan vi förstå, för dessa grejer i hennes rum kommer att stå.

Kram från Maria och Molly 💖

#181 - - Mimmi B :

Önskar och håller tummarna för det rosa till min tjejja 👌✊😍
Insta: mimmibrohmee

#182 - - Jessica Söderström:

Instagram: jessicaemmie

Har ALLTID drömt om en fin bordslampa till emmie och hoppas att drömmen slår in så ett rosa paket pris hade gjort denna drömmen till verklighet :-) God Jul

#183 - - Malin Svensk Björck:

Jag är med :)
Önskar blått om jag vinner. Det skulle passa min lilla systerson ♡
Har instagram, malinsvenskbjorck.
God jul!
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]

#184 - - Anna:

Jag vill vinna det rosa setet till min dotter som
Blev 1.5 igår. Badde varit så fint på hennes nya stora rum😄🎅

#185 - - Marielle:

Jag vill vinna det gröna setet till min son! Skulle bli toksnyggt i hans nya rum när vi flyttar!!
God Jul!!

Instagram: marielless

#186 - - Jeanette:

Vilken toppenvinst! Jag håller tummarna och skulle gärna vinna i blått

#187 - - Jonna Tiensuu:

Hoppas på att vinna det blå till sonen!!
Vore en perfekt glädjande julklapp mitt i magsjukan.. :-( :-)

#188 - - Elin Jönsson:

Åh, håller tummarna att vår familj vinner det gröna till vår lille son!

#189 - - cattis:

Vi hoppas att det är våran tur denna gång ♡
Då vi vart med i så många fina tävlingar men ej vunnit än. Det här skulle bli så fint i mitt lilla hjärtas nya rum. Vi håller våra stora & små tummar här hemma tillsammans. Färg spelar inte roll för oss, då vi bara blir glada om vi vinner detta :) Allt är så fint ♡
Instagram : c.attis

#190 - - liselotte:

Jag är jättegärna med och tävlar om allt detta fina, önskar i färgen blå, om jag skulle ha turen på min sida. God Jul!

#191 - - Martina:

Julen är till för alla och speciellt för de små, därför önskar jag till min lilla setet i blå!
Nu ska vi ut och skotta snö så tomten med sin släde kommer fram,
God Jul önskar kiliansmamma på instagram!

#192 - - Maria Byland:

Vilken lycka det hade varit att detta vinna till dotterns nya rum.

God Jul och Gott Nytt År

#193 - - Martina :

Det gröna vore toppen i dotterns rum då hon fullkomligt älskar dessa små ugglor💓

#194 - - Sofia:

Åh, önskar vinna detta åt min sambos systers son. Gärna i grönt eller blått!
Instagram: fiablidberg

#195 - - Gunilla Dahlström:

Är med och tävlar och önskar vinna det i rosa! :)

God jul!

#196 - - Emelie Feuk :

Vilken fantastisk julklapp för en familj som precis är på språng att flytta! Detta skulle passa utmärkt i dotterns rum då kids koncept är favorit här hemma, både av liten och stor! Håller tummarna! ✊🍀 feukan på instagram

#197 - - Mimmi B :

Åh den rosa till min lilla tjejja 👌😍
Instagram:mimmibrohmee

#198 - - Elida:

Blå :-D Det skulle passa superfint till barnets rum ♡

Lannalandet på instagram

#199 - - Frida :

Jag är med och tävlar om de fina inredningsdetaljerna till mina barns rum:)

#200 - - Jenny:

jag är med :)
skulle vilja ha blå.

#201 - - Emelie Nilsson:

skulle vilja vinna detta till min lillsyster, och hon älskar blå så isf skulle jag vilja vinna det blåa konceptet

#202 - - Chanette Büchel:

Önskar ett blått set om jag vinner! 😊 Heter chabu78 på Instagram

#203 - - Sara:

Blått 💙

#204 - - Sandra Carlsson:

Rosa 😍 skulle vara så kul att vinna !

#205 - - Linnéa- Mamma till Ebba & Sixten:

I denna lucka håller jag tummarna lite extra hårt! Vi har nyligen tapetserat i Sixtens rum så där behövs det grejer! :)

#206 - - Ingela:

Det här vill man ju vinna😀👍
Instragram @pling

#207 - - Sandra Bratt:

Vill gärna vinna ett grönt set :)

#208 - - P.w:

Hoppas på det blå setet till sonens rum 👍

#209 - - Sofie:

Det här skulle passa perfekt till min lilla son:) Har funderat på att köpa det hör länge men det har inte blivit av bara. Skulle bli såå glad om jag vinner:)
Mail: [email protected]

#210 - - Sofie:


Det här skulle passa perfekt till min lilla son:) Har funderat på att köpa det hör länge men det har inte blivit av bara. Skulle bli såå glad om jag vinner:) jag hade valt blått:)
Mail: [email protected]

#211 - - Kate Åsberg:

Ett rosa till lilltjejen önskar vi oss !

#212 - - Rebecca :

Men åhhhhh! Detta är ju så fint! Skulle vilja ha i blått till min yngsta grabb om jag hade turen att vinna. :) Håller tummarna!

#213 - - Johanna:

Vill gärna vinna det gröna paketet till mina pojkars rum!
God jul och tack för en fin julkalender!
Instagram: @jojo_strahl

#214 - - Frida:

Jag skulle vilja vinna detta till vår Malte på 4,5 år. Han behöver lite ny inredning till sitt rum 😍🙏

#215 - - annica la sundström:

wow så fint hoppas på ett rosa

#216 - - Anonym:

Skulle gärna vilja vinna allt i rosa till min dotter Vida :)

#217 - - Marieke jacobsen:

Nu håller vi tummarna för ett rosa sett, det hade passat min fina Lisa perfekt!<3

#218 - - Jennifer Nilsson:

Älskar julkalendrar😍 vilka fina sponsorer du fått!! Skulle bli hemskt glad om jag fick chansen att vinna ett set i rosa till dottern! 😀 hoppas hoppas hoppas! 😄 god jul på er🎅🎄🎁

Instagram: jenniferochsvea

#219 - - Anonym:

Åh jag önskar mig färgen grön :)

#220 - - Marie Tärnbro:

Åhh vilket bra pris, älskar verkligen kids concept och deras saker. Har mycket rosa i tjejens rum så hoppas på att vinna det :)

#221 - - Karin:

Tänk om jag kunde ha turen att vinna detta fina i grönt till min lilla söta tjej som sover så sött efter en mysig julafton. Det vore så himla kul att få piffa upp hennes rum.

#222 - - Caroline, i väntan på nummer tre!:

Rosa till dottern som i Mars ska få eget rum när vi flyttar! :)

#223 - - Anna W:

Håller tummarna för ett rosa set till min lilla Luna :) god jul önskar vi er!
@anna_wik

#224 - - Anne-Lie:

Gärna rosa om turen är på min sida!

#225 - - Gulzar Svedin:

Åh skulle gärna vinna ett rosa set till min lilla tjej!
[email protected]
IG: gullan1985

#226 - - Erika:

Jag skulle gärna vilja ha blått! :)

#227 - - Anne-Lie:

Gärna rosa om turen är på min sida!

#228 - - Carolina:

Vilken fantastisk lucka!!!
Det blåa hade ju varit underbart i dotterns rum!!!
Hoppas!

Insta:ms_demi

#229 - - Malin Asklund:

Åh håller tummarna att jag vinner den allra sista luckan och då önskar jag mig ett rosa paket till min dotter Gretas rum 💗

#230 - - Johanna:

Åh vill så gärna vinna, underbar vinst! Vill jätte gärna vinna det gröna setet. :D

#231 - - Heléna:

Jag önskar att jag vann det rosa till min lilla Molly, så himla fint!

#232 - - Ida Karlsson:

Dottern skulle bli superglad för det "råååsa" setet. :D

#233 - - Mamma Evelina :

Jag vill vara med och vinna de i blått 😊👍

#234 - - Catrin :

Jag hoppas vinna de rosa!!!
Instagram: Tsambika77

#235 - - Sofia:

De blå var ju superfint! Det skulle jag vilja vi nu :)

Sofiaernste på Instagram :)

#236 - - Denisa:

rosa!

#237 - - Diana:

med, blå

#238 - - Marie Olsson:

Det blå vill jag å min son vinna 💙
@fliiine

#239 - - ammi:

insta: ammi1337 färg rosa

#240 - - patricia:

blååå

#241 - - Milla:

Hoppas att vi hinner vara med :)
Håller tummar och tår för detta fina pris.

@milllans på instagram

#242 - - Annika - drömmen om 11 barn:

En så underbar tävling du har,
nu när det bara är en enda kvar.
Jag hoppas att turen är på min sida idag,
för ingen vore väl lyckligare än jag?
Tomten har vart här och klapparna är slut,
flera behov kvarstår som ganska akut.
Förvaring och gardin är två av dessa,
ja och då ska de passa min prinsessa.
I rosa nyans skulle de såklart gärna få gå,
en mysig lampa låter jag gärna i fönstret stå.
Hennes nya rum får en början till inredning,
om jag i denna tävling nu tar ledning!

Kram Annika
[email protected]
(@drommenom11barn)

#243 - - Lisa:

Vill vinna grönt set! :)

#244 - - Carola L:


Jag skulle vilja vinna grön!

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/december/inredning-fran-kids-concept.html

#245 - - Tina:

Vilka fina vinster som ligger i potten hoppas jag drar vinstlotten. Skulle då önska oss det rosa och ha i döttrarnas rum.

Instagram: aniit

#246 - - Maria Björk:

Jag önskar att vinna ett rosa set ☺
instagram: mariiabjork

#247 - - Sofi:

Ååh, vilken lycka att jag hinner vara med och tävla!! 😃
Jag älskar kids concept, ännu mer efter Alla dina fina bilder! 😍😍😍

Jag önskar vinna rosa till min dotter 💗 😍

Håller tummarna att turen är på min sida!

Instagram sofi_utan_

#248 - - Sofi:

Instagram sofi_utan_e ska det ju vara ☺️️

#249 - - Christian:

Min son vill ha det blå!

#250 - - Cilla:

Åh vilken vinst, vi skulle vilja ge dottern inredningen i rosa till det kommande rosa rummet som hon pratar så mycket om! :)

#251 - - Lina Eckerström:

Lillasyster har precis flyttat in i eget rum men det finns varken gardiner eller lampa. Detta hade verkligen vart en uppskattad & fin vinst. Rosa önskar vi om turen står på vår sida :)

God fortsättning på dej :)

#252 - - Therese:

Vilken härlig tävling!
Vi ska göra om i grabbarnas rum och jag funderar på grönt där inne så det skulle bli perfekt!
Insta Firetres

#253 - - Hanna Nilsson:

Älskar kidsconceot! Så fina saker :) På instagram hannanilsson87

#254 - - Johanna larsson:

Då vi renoverar hela huset och snart ska börja med sonens rum skulle detta passa perfekt.
Rummet kommer gå i blått och vitt så det blåa setet av detta skulle vara underbart att vinna.

#255 - - Alexandra:

Älskar deras produkter! Skulle önska att vinna de blåa setet :)

#256 - - Lorena:

Jag skulle vilja vinna ett blått set till min son. Han delar rum med sin syster och då hon är äldre och samlat på sig mer saker är det lite för rosa i deras rum så detta skulle passa fint med sin ljuvliga babyblåa färg :)

#257 - - Sofie:

kids concept vår favorit är
Vi önskar vinna ett sett i rosa här
Det hade gjort dotterns rum komplett
Allt hade blivit så rätt
Så nu håller vi våra tummar hårt
Att de flyttar till oss och blir vårt

God fortsättning och gott nytt år
Önskar
Insatsgram: sofieochlivia
[email protected]

#258 - - Ida Aronsson:

Är självklart med som jag varit i nästan alla dina luckor :) hoppet är det sista som lämnar en sägs det :)

Ett rosa hade varit så fint till lillans kommande rum.

Zidelia på instagram!

#259 - - Amanda:

Det blåa hade varit snyggt! :)
(Amandalovenhamn på insta)

#260 - - Sofia Bofeldt :

Åh hoppas på att turen finna,
& denna fantastiska vinst vinna.
Sonens första rum ska snart smyckas,
med fin inredning från kids concept skulle jag lyckas.
Färgen får gärna vara blå,
det älskar min son Ian så!
Så nu håller vi tummar & tår
& hoppas på att vi denna vinsten får ♡

#261 - - Johanna S:

Vi ska alldeles snart ska börja göra iordning vår ettåriga sons rum och det blåa hade passat så fint! Hoppas hoppas hoppas!

#262 - - Sofia Bofeldt :

Instagram - Sofiabofeldt

#263 - - Sofie:

Perfekt gåva att ge till min kära vän som är gravid 😊 hon håller på att ordnar barnrummet och jag vet att hon skulle uppskatta dessa fina saker i Rosa då dem väntar en liten dotter. 🙏😊
(Mammaslovely på insta)

#264 - - Ann-Sofi :

Sönerna ett eget rum har fått och även lite gardiner och smått och gott behövs så vi håller tummarna på det blåa 👍👍
insta: annsofio

#265 - - Pia Li:

Åh, vilket pris! Du har en så otroligt bra adventskalender!
Här är en mormor som gärna vill överraska barnbarnet och hennes föräldrar!
De har haft ett tufft år. Den 22/2-14, var vi inbjudna till dop av yngsta barnbarnet & samma dag fira hennes pappas 30-årsdag(22/2).
Men de överraskade oss med att gifta sig också! <3 :)
Så bara 2 veckor senare åkte han in akut med ambulans och hamnade på intensiven! Där låg han i 3 veckor uppkopplad med dropp och en massa sladdar överallt! Han hade fått bukspottkörtelinflammation, vilket är livshotande! Sedan låg han på vanlig avdelning i 1,5 vecka, innan han så äntligen fick komma hem. Det blev en lång sjukskrivning, vilket har varit ekonomiskt jobbigt för dem.
Samtidigt gick en av dotterns närmaste vän bort hastigt, och lämnade två små barn och make ensamma. Barnen lekte mycket tillsammans då de är jämngamla.
De hade precis renoverat färdigt minsta barnbarnet rum, när allt detta hände! Men nu saknas det inredning och jag önskar så att jag kunde hjälpa!
Om lyckan står mig bi,
då det GRÖNT,mår bli!
Håller nu tummar och tår,
för allt vad det går!
Så att dem jag överraska får!
På Instagram heter jag; svamp56
God Jul & tack för en mycket trevlig adventskalender! <3 :)

#266 - - liselott:

Vill gärna vinna det i rosa, så sött! @frukimsater

#267 - - lisett kannenberg:

Jag skulle bli så glad över att vinna detta,
Då dessa färger är det helt rätta.
Min son nyss eget rum fått, dock står det helt grått.
Ingen inspiration vi har, då det är alldeles för mycket kvar. Lite hjälp på traven lockar, isåfall vi bugar och bockar.

Blått hade varit så flott, vår lille son hade sovit så gott!

@kannenberg på instragram.

#268 - - Ida Karlsson:

Blått till min son!

asfaltblomman på instagram

#269 - - evelina:

Åh jag som älskar deras grejer och jag önskar vinna dom blå sakerna till våran sons barnrum :)
Instagram evehedberg
Blogg evehedberg.blogg.se
Mejl [email protected]

#270 - - Marie F:

Efter nyår ska vi börja inreda barnrummet till vår lilla Hampus och det enda vi än så länge är på det klara med är att det blir ljusgrön fondvägg med vita väggar på resten av rummet. Därför skulle De gröna detaljerna passa finfint åt honom!:)

Instagram frokenfridolf

#271 - - Ulrica Mickelsson:

Rosa till min tös. Som självklart är otroligt söt.
Fint i lekrummet vill hon ha,
Då är hon alltid go å glad😜
Som mamma skulle jag ju oxå njuta,!
Men mest av glädje tjuta✊🎁💖

#272 - - Ulrica Mickelsson:

Rosa till min tös. Som självklart är otroligt söt.
Fint i lekrummet vill hon ha,
Då är hon alltid go å glad😜
Som mamma skulle jag ju oxå njuta,!
Men mest av glädje tjuta✊🎁💖

#273 - - Emelie :

Efter nyår så ska lilla Astrid få flytta in i sitt egna rum, då passar det ju perfekt med lite inredning 😃👍

3meliiie på instagram

#274 - - Marie Kalmestad:

Vilken tävling! Vi håller på och gör iordning vår sons rum och detta set skulle bli pricken över i:t :)
Inredningen går i vit/blått så hoppas på blåa.

Instagram : mariekalmestad

#275 - - Ida Hammarbäck :

Åh, fina fina kids concept! Jag är självklart med och tävlar till mina två små tjejer :)

#276 - - Anonym:

Blå vore underbart! :)

#277 - - Joanna:

Blå vore underbart! :)

#278 - - Frida malmgren:

Åh tusen tusen tusen tack. ❤️❤️❤️

Svar: Grattis
Erina Tomasson

Upp