Wilmas Dop - Fika & Dekoration



 




 














 


-byErina, DOP - WILMA, Högtider, Wilma 2013 | |
#1 - - Camilla ♥ 130510:

Så fint!

Svar: åh tack snälla... Så himmla kul att höra.
Erina Tomasson

#2 - - sara:

Åh vad fint du /ni gjort! ! Cake popsen får du gärna lägga ut recept på!

Svar: Åh tack så hemskt mycket, verkligen jätte kul att få höra. Absolut kan jag fixa recept, under tiden får du det här.
Blanda samman ett paket ballerina kladdkaka och 75-100g philadelphia ost
Använd gärna elvisp så det inte blir stora kak bitar kvar
Rulla till bollar och ställ in i frysen 30min
Smält chocklad i vattenbad
Doppa pinnarna i chockla doch stick in i bollarna och ställ in i frysen i 20-30min igen
Doppa hela bollarna i den smälta chockladen och på med dekoration/strössel innan chockladen stelnar

Hoppas du hängde med och får nytta av receptet.

Ballerina kladdkaka är vanligaste smaken många brukar köra på, men min favorit är den som heter bara Citron från göteborgskex, blir super duper gott. LYCKA TILL! :)
Erina Tomasson

#3 - - sara:

Tack! Måste testa att göra såna framöver!

Svar: ja det tycker jag absolut. dom är SUPER DUPER goda spec dom med citron.
Erina Tomasson

Upp