♡ Älskade syster dotter


 
Idag har min syster varit här och planen var att testat mitt nya objektiv till kameran, bebis fotografering på nytillskottet min systerdotter som är 1,5mån. Jag testar mig fortfarande fram med kameran och tycker det är så sjukt svårt med alla ljus hit och dit. Skuggor som kommer ivägen, inställningar osv osv. Men jag hoppas jag bara ska kunna bli bättre. Inomhus fotografering med ett objektiv som är fast utan zoom är kanske inte det optimala i trånga utrymmen. Backa backa så hela bebis syns på bild och rätt som det är krockar man med väggen, rummen är för små här hemma tydligen. Men iallafall så fick jag till några bilder som är helt okej, önska bara jag hade ett redigerings program. Blir tokig på att inte ha Photoshop på datorn, för det gör ju så mycket att kunna redigera bilder, det är ju slut finichen i en fotografering. Men jag bjuder på några bilder på släkten nya underverk, våran lilla _ _ _ _ _?





 
 
 
 
 
 
-byErina, Erina Fotograferar, Släkten | |
#1 - - Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11:

Så otroligt fina bilder 😍👏👍

Svar: Men du finaste Emma vad glad jag blir, tack snälla ❤️😘😘
Erina Tomasson

#2 - - Nicole:

Vilka söta bilder :) Gulligt!

Svar: Åååh tack så hemskt mycket 💕
Erina Tomasson

#3 - - My Fredblad:

Gud vad sött! Använde du någon typ av blixt för dom här bilderna?

Svar: Tack ☺️ nä absolut ingen blixt. Jag kan noll om fotografering egentligen men vet att man inte ska fota med blixt iallafall 😁 tyvär gör jag det mkt ändå när jag lägger upp bilder eftersom det hinner bli mörkt när jag har tid att fota saker jag lägger upp. Finns säkert gånger det är bra att fota med blixt också men så långt vet jag inget om 😁 tror jag ska läsa manualen till kameran för första gången, ska försöka komma ihåg att läsa igenom den nån dag här.
Erina Tomasson

#4 - - Hej:

Skulle vi inte få veta namnet?

Svar: Haha jo det stämmer, min syster sa dom skulle bestämma sig och skriva på pappren idag, men som alla andra dagar så kan hon bara inte bestämma sig. Hon sa att hon ska skriva på idag istället och bestämma fast jag vet inte om jag vågar tro på det 😂🙊
Erina Tomasson

#5 - - Jenny:

Vilka underbara bilder!

Svar: Men åh tack så jätte mycket 💕
Erina Tomasson

#6 - - Mot Ett +:

Älskar den lilla bubblan i munnen på sista bilden, så gulligt. ^^

Svar: Haha ja det såg jag efteråt när jag gick genom bilderna att vi lyckades fånga det på bild
Erina Tomasson

#7 - - Robex Lundgren:

söta bilder

Svar: Men åh tack snälla vad glad jag blir
Erina Tomasson

#8 - - Idas beauty ~ LOPPI:s skönhetsexpert & nybliven mamma:

Superfina bilder :)

Svar: Tack snälla 💕
Erina Tomasson

#9 - - Helena Rahlenius:

Gud vilka fina kort och bebis !!!

Svar: Men åh vad glad jag blir, tack så hemskt mycket 💕
Erina Tomasson

#10 - - Elina:

Sikken sötnos!!
Hon kommer växa upp med att kunna lyfta ett ögonbryn iallafall ;)

Svar: Det blir farligt för min syster som ska hålla koll på alla barnen sen 😂😂🙈
Erina Tomasson

#11 - - Isabelle L. Thörner:

Herregud så fina bilder på en väldigt söt bebis! Bra jobbat!! :)

Svar: Åh tack snälla 💕💕
Erina Tomasson

#12 - - Tess:

Men åh, så fina bilder! :D Kram

Svar: Tack snälla vad glad jag blir 💕
Erina Tomasson

#13 - - Filippa Wallin:

Underbara bilder! Så liten och så söt! Kramar!

Svar: Men åh tack vad glad jag blir 💕
Erina Tomasson

#14 - - Emma Grann Fotografi:

Åh så söt!!

Svar: Ja men vist är hon ☺️
Erina Tomasson

Upp