Newbies duvblå sommar kollektion


 
Bjuder på en bild på sommarens favorit kläder från Newbie, denna duvblå färgen kan jag bara inte få nog av alltså. Även om jag varit väldigt mycket att jag vill ha blått på Wilmer och rosa på Wilma så har denna sommaren faktiskt mest bestått av blått till båda barnen. Hur jag någonsin kommer våga göra mig av med dessa kläder när Wilma växt ur dom är en gåta för sig. Samtidigt kan man inte spara på allt, för jag vet att även OM vill skulle få ett barn till och OM det då skulle vara en tjej då så kommer butikerna säkert ha kläder jag då tycker är ännu finare. För konstigt nog kan inte butikerna sluta leverera finare och finare kläder, inte mig emot. Enda är väll att barnens garderober snart sprängs så fyllda som dom är av allt finnt som jag MÅSTE ha.
-byErina, Barnkläder - Tjej, NEWBIE (`v`) | |
#1 - - Ida:

Vad är det för storlek på kläderna?
Köper gärna om du skulle vilja sälja och det är i storlek 74 eller uppåt :)
Hade till min tös i somras, men vill gärna ha fler i större storlek! :)

Svar: det är blandat, 74,80,86. Men allt passar fortfarande, det i 74 är på gränsen eftersom wilma har storlek 80 egentligen men jag kommer behålla allt till senvåren/sommaren innn det läggs ut såfall och det kommer göras på min floppys @wilmerochwilmasbloppis det är många som frågar efter kläderna nämligen så för en ärlig chans kommer det läggas ut så alla får möjlighet att köpa.
Erina Tomasson

Upp