Wilmas DOP Ceremoni - 11/8 -13


Ett litet utdrag från Wilmas Dop Ceremoni - 11 augusti 2013


Här kommer vi in i kyrkan. Jag och Tommy med våra barn Wilmer och huvudpersonen Wilma.
Och bakom oss går min lillasyster som också är moster och gudmor till båda barnen.

















 

När låten vi valde (välkommen till jorden) började spelas kunde jag inte hålla mig,
tårarna forsade ner för mina kinder, precis som på Wilmers dop också när vi spelade samma låt.


Gudmor kunde inte heller hålla tårarna borta










Wilmer tröttnade lite mot slutet och sprang runt med kanna där dopvattnet hade varit
-byErina, DOP - WILMA, Familjen, Högtider, Wilma 2013, Wilmer 2013 | |
#1 - - Lisa :

Nämen… Där ser man! Haha, lustigt! då kan man verkligen säga att vi sitter i samma båt! :)

Svar: Synd bara att avståndet är långt annars hade det varit jätte kul att ses ju...
Erina Tomasson

#2 - - Camilla ♥ 130510:

Så fint dop! Och så fina ni var!

Svar: Nämen åh vad glad jag blir. Tack så hemsk mycket ;)
Erina Tomasson

#3 - - Carolina - Stall Assla :

Åh vad härligt o se! (Grattis!)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Erina Tomasson

Upp